1. Bestellen

1 – Bestellen

Om een factuur te kunnen opstellen en de bestelling te kunnen verwerken hebben wij de volgende gegevens nodig:

    • Voor- en achternaam
      Dit wordt gebruikt bij het maken van de factuur en de verzendzegel.
    • Bedrijfsnaam (optioneel)
      Dit wordt gebruikt bij het maken van de factuur en de verzendzegel.
    • Telefoonnummer
      Wij vallen u alleen telefonisch lastig mocht er een probleem zijn met de bestelling en wij hebben eerder geprobeerd contact te krijgen via de mail.
    • Betaalgegevens
      Wij maken gebruik van een beveiligd betaalomgeving van Mollie. Hierin wordt het Ibannummer en het betaalbewijs gekoppeld aan uw bestelling. Deze informatie wordt gebruikt om te controleren of de bestelling binnen gekomen is en/of om retour zendingen te verwerken.
    • Factuur
      Op onze factuur staan de volgende gegevens: uw voor- en achternaam, adres en woonplaats, factuurnummer, klantnummer en ordernummer. De factuur kunt u achteraf niet meer aanpassen.
    • IP- adres
      Door de IP-adressen van onze bezoekers te onthouden kunnen we al onze klanten een veilige winkelervaring bieden.
    • E-mailadres
      U krijgt een mail over uw bestelling of factuur, maar ook als een product dat je wilt bestellen weer op voorraad is.
    • SKU en artikel nummer
      Van bepaalde producten leggen wij het SKU en/of artikel nummer vast in onze administratie. Deze nummers staan ook op je factuur.

2 - Bezorging

2 – Bezorging

Om uw bestelling op het juiste tijdstip en adres te krijgen, maken we gebruik van de volgende gegevens:

      • Voor- en achternaam
      • Adres en woonplaats
      • Telefoonnummer
      • E-mailadres

3 - Retouren en reparatie

3 – Retouren en reparatie

Mocht u uw bestelling binnen de bedenktermijn terugsturen of deze terugsturen voor een reparatie, dan gebruiken:

  • Ordernummer
  • Postcode en huisnummer
  • Telefoonnummer
  • E-mail adres

4 - Contact met onze klantenservice

4 – Contact met onze klantenservice

We helpen u met vragen over uw bestelling, lossen problemen voor u op of vertellen u alles over onze nieuwste producten. U kunt met ons bellen en mailen. Om je vraag of klacht te behandelen kunnen we vragen naar uw ordernummer, naam, e-mailadres, telefoonnummer en andere gegevens die de afhandeling sneller en eenvoudiger maken.

5 - Bezoek van de Festival Shopping website

5 – Bezoekers van de website coolmondkapje.nl

Als u verder surft op de website van coolmondkapje.nl en/of op een product klikt, krijgt u van ons een cookie venster. Met cookies volgen wij uw internetgedrag op onze website. Zo volgen we de zoektermen die u gebruikt en zien we welke producten u aanklikt of bestelt.

Met deze informatie tonen we advertenties op basis van uw interesses, meten we de effectiviteit van onze advertenties, maken weuw e-mails persoonlijker en kunnen we informatie delen op social media.

6 - Nieuwsbrief & email

6 – Nieuwsbrief & email

U ontvangt e-mails naar aanleiding van uw aankoop met bijvoorbeeld de status van uw bestelling, een review-verzoek of tips over het gebruik van uw product.
Daarnaast kunt u zich aanmelden voor persoonlijke aanbiedingen.

We sturen u alleen persoonlijke aanbiedingen en nieuwsbrieven met uw toestemming. Ontvangt u liever geen nieuwsbrieven meer? Uitschrijven is zo gedaan via de link onderin de e-mail, genaamd: “uitschrijven”

7 - Social media

7 – Social media

Ook coolmondkapje.nl is actief op Twitter, Instagram en Facebook. We tonen uw nuttige advertenties op social media over onze nieuwste producten of aanbiedingen op basis van uw interesses. Dit gebeurt inderdaad met cookies. We delen nooit ons klantenbestand direct met derden.

 

Back to Top