Informatie over het bestellen van een mondkapje.

 

Hieronder vindt u alle informatie met betrekking tot het bestellen van een mondkapje. Mocht uw vraag na het lezen van deze informatie niet beantwoord zijn, neem dan telefonisch contact met ons op of stuur ons een mail.

Het bestellen van één of meerdere mondkapje(s) is in maximaal 5 minuten gedaan. Hieronder stapsgewijs hoe u uw bestelling kunt plaatsen:

1. Producten plaatsen in winkelmand

Kijk in onze shop welk(e) mondpakje(s) u zou willen bestellen en  klik op de knop ‘in winkelmand’. Standaard staat het aantal stuks op ‘1’ ingesteld. Mocht u meerdere willen bestellen dan kunt u het gewenste aantal voor het winkelmandje invullen.

2. Doorgaan naar afrekenen of verder shoppen

Klaar met shoppen? Klik dan op ‘doorgaan naar afrekenen’ om de bestelling definitief te maken.

Mocht u verder willen winkelen in de webshop klik dan op ‘verder winkelen’.

3. Gegevens invullen en bestelling plaatsen

– Na op ‘doorgaan naar afrekenen’ te hebben geklikt, vragen we u uw factuurgegevens in te vullen. Deze gegevens zijn automatisch ook het afleveradres voor uw bestelling. Moet het afleveradres niet gelijk zijn aan het factuuradres? Vink dan ‘verzenden naar een ander adres’ aan en vul vervolgens het juiste afleveradres in.

– Kies op welke manier u wilt betalen, er zijn veel verschillende betaalmogelijkheden.

– Lees de algemene voorwaarden. Mocht u hiermee akkoord gaan, klik dan het vinkje aan om te kunnen bestellen.

– Wanneer alles goed is ingevuld klikt u op ‘bestelling plaatsen’.

4. Afrekenen

Nu rest alleen nog de betaling. Hiervoor wordt u doorgestuurd naar het platform van de door u gekozen betaalmethode. Is de betaling afgerond?

5. KLAAR!

U ontvangt direct na betaling een bevestiging van de bestelling per e-mail. Dit betekend dat uw bestelling goed bij ons is binnengekomen.

U ontvangt later nog een e-mail wanneer het pakketje is opgestuurd. Hierin staan de verzendgegevens waaronder een track and trace nummer om uw pakketje te kunnen volgen. Deze e-mail ontvangt u op de dag dat uw pakketje daadwerkelijk wordt verstuurd.

 

U kunt uw bestelling op ieder adres laten bezorgen. Wilt u een ander afleveradres dan uw opgegeven factuur adres? Geen probleem.
Op de afrekenpagina vult u uw factuurgegevens in, hieronder kunt u het vinkje aanklikken met: ‘verzenden naar een ander adres?’. Hier vult u vervolgens het juiste afleveradres in.

Bestelling wijzigen (nog niet betaald)

Is de bestelling van uw mondkapje nog niet betaald en wilt u uw bestelling wijzigen? Dit kan door op het symbooltje met een winkelwagen rechtsboven in uw scherm te klikken. Vervolgens wordt de inhoud van de winkelwagen zichtbaar.

Wilt u een product verwijderen uit de winkelwagen klik dan op het kruisje achter het product. Ook kunt u in de winkelwagen het aantal van een product wijzigen. Vervolgens klikt u op ‘update winkelwagen’.

Bestelling wijzigen (al betaald)

Heeft u de bestelling al betaald en wilt u bijvoorbeeld uw naam, adres of product wijzigen? Bel of mail zo snel mogelijk naar info@coolmondkapje.nl of 010-210 93 58, dan kunnen wij u verder helpen.

Bestelling annuleren

Bij het eventueel annuleren van uw bestelling moet u contact opnemen met onze klantenservice : info@coolmondkapje.nl of 010-210 93 58. Wees snel, want dat zijn wij ook.

Mocht het zijn dat het pakketje met het mondmasker ons magazijn al heeft verlaten, niets aan de hand. Bekijk dan onderstaande opties:

Optie 1:

U weigert het pakketje van de postbezorger. Meld de postbezorger dat u deze niet wilt aannemen. Deze wordt dan automatisch retour gestuurd naar coolmondkapje.nl. Hiervoor worden dan geen kosten in rekening gebracht.

Optie 2:

U kunt ook het pakketje met uw mondmasker(s) alsnog aannemen van de postbezorger. Dan kunt u een beroep doen op de 14 dagen bedenktijd en deze binnen het termijn retouren.  Hoe dit werkt? Kijk snel op de pagina retouren & ruilen voor meer uitleg.

Zodra we de annulering verwerkt hebben, betalen we u terug. Hoe snel u het geld op uw rekening hebt hangt af van uw betaalmethode. Zie onderstaand:

iDEAL, PayPal, Belfius, KBC/CBC, SOFORT, Bancontact: binnen 5 werkdagen
Creditcard: de reservering wordt na 3-5 werkdagen opgeheven

Komt u er niet uit met het plaatsen van een bestelling? Heeft u een inhoudelijke vraag over de mondkapjes op onze website? Wij helpen u graag. Vul hiervoor onderstaand formulier in en u ontvangt zo snel mogelijk reactie (binnen 24 uur).

    Back to Top