Onze mondkapjes worden verzonden met PostNL als brievenbuspakketjes

 

Bij een bestelling van niet meer dan 8 mondkapjes wordt deze per brievenbuspakket aan u verstuurd via PostNL. U hoeft dus niet thuis te blijven om het pakketje te ontvangen, deze wordt door de bezorgers in uw brievenbus gedaan.

Op deze pagina vindt u informatie over het bezorgen en afleveren van uw bestellingen. Mocht het zo zijn dat u hier niet het antwoord vindt op uw vraag. Kijk dan eens tussen de andere kopjes in het linker menu of neem contact met ons op. We helpen u graag!

Bestelt u voor 16:00 uur dan hebt u het de volgende (werk)dag al in huis. (de eerste batch mondkapjes zijn leverbaar per 22 mei 2020. Vanaf die datum geldt bovenstaande levertijd. De mondkapjes kunnen voor deze datum als pre-order worden gereserveerd)

Dit geldt voor alle bestellingen binnen Nederland. Voor bestellingen uit België en Duitsland geldt een levertijd van 2-3 werkdagen.

Gratis bezorging binnen Nederland

Landen Kosten
Nederland Nederland Gratis
Buiten Nederland Landen in Europa € 5,00

 

Bezorgadres kiezen of wijzigen

 

Vul tijdens het afrekenen de factuurgegevens in. Dit is ook automatisch het adres waar de bestelling naar wordt toegezonden. Moet het afleveradres niet gelijk zijn aan het factuuradres? Vink dan ‘verzenden naar een ander adres’ aan en vul vervolgens het juiste afleveradres in.

Bent u verhuisd of hebt u iets besteld wat naar een onjuist adres wordt gestuurd? Geef het zo snel als mogelijk aan ons door, bel of mail naar info@festivalshopping.nl of 010-210 93 58 . Dan kijken wij of het afleveradres nog kan worden aangepast of bieden we een andere oplossing aan.

Bestelling volgen (track & trace)

 

Wanneer u hebt besteld en de betaling is afgerond ontvangt u van ons een orderbevestiging per e-mail. Nu weet u dat de order goed bij ons is binnen gekomen en deze direct in ons magazijn wordt verwerkt en verzonden.

Zodra uw bestelling ons magazijn verlaat en naar u onderweg is ontvangt u een track & trace code per e-mail. Hiermee kunt u het pakketje traceren en zien op welke dag en binnen welk tijden de postbezorger het pakketje komt afleveren.

Bestelling niet ontvangen of vertraagd

 

Het pakketje wordt bij een bestelling van maximaal 8 mondmaskers als brievenbuspakketje verstuurd. U hoeft het pakketje in dat geval niet persoonlijk aan te nemen van de postbezorger. Hebt u meer dan 8 mondmaskers besteld en hebt u geen pakketje ontvangen? In dat geval wordt het pakketje op maandag t/m zaterdag (indien mogelijk) afgeleverd bij uw buren. Een twee mogelijkheid is dat de postbezorger de volgende dag nog eens langskomt om de bestelling nogmaals aan te bieden aan u (m.u.v. zondag). De postbezorger laat een kaartje achter in uw brievenbus waarop staat of het pakket bij uw buren ligt of dat hij nogmaals langskomt.

Neem contact met ons op als u na drie werkdagen nog niets hebt ontvangen.

 

Bestelling vertraagd

Soms is er een storing…

Dit komt eigenlijk maar heel zelden voor. Maar wanneer wij of de postbezorger last hebben van een interne storing of er onverwacht een enorme piekdrukte is ontstaan dan kan het voorkomen dat de bezorging van uw pakket een dag vertraging oploopt. Hierover wordt u direct geïnformeerd.

Bezorging rondom de feestdagen…

Het kan door enorme drukte bij de PostNL voorkomen dat een pakketje iets vertraging oploopt.

Bezorging op de waddeneilanden…

Eiland Moment van bestellen
Bezorging op het eiland
Ameland Zaterdag
Avondbezorging (di t/m do)
Maandag
Bezorging overdag (di t/m do)
Schiermonnikoog Avondbezorging (di t/m do) Bezorging overdag (di t/m do)
Terschelling Dinsdag
Woensdag
Donderdag
Vrijdag
Zaterdag
Woensdag
Donderdag
Vrijdag
Zaterdag
Maandag
Texel Zaterdag
Avondbezorging (di t/m do)
Dinsdag
Bezorging overdag (di t/m do)
Vlieland Dinsdag
Woensdag
Donderdag
Vrijdag
Zaterdag
Woensdag
Donderdag
Vrijdag
Zaterdag
Maandag

Mondmasker beschadigd of incompleet

 

Beschadigd

De mondmaskers zitten standaard in een plastic (ongeopende) verpakking. In zeldzame gevallen komt het helaas wel eens voor dat er schade aan het mondkapje is ontstaan tijdens het vervoer met de postbezorger. In dat geval is de kartonnen verpakking zichtbaar beschadigd. Mocht dit u zijn overkomen dan lossen we dit gelijk voor u op. Vul binnen 14 dagen het retourformulier in. Geef duidelijk aan dat uw bestelling in een beschadigde toestand is afgeleverd door de postbezorger en wat u graag als oplossing wenst. Uiteraard worden in dit geval de retourkosten door ons vergoed. Lees hier meer over hoe het retourproces werkt.

 

Incompleet

Wanneer u een pakketje hebt ontvangen en er mist een mondmasker. Dan is er iets misgegaan in de verwerking van uw bestelling in ons magazijn. Neem contact met ons op en we sturen u direct het ontbrekende artikel.

Klacht melden of feedback

Hebt u een klacht of wilt u feedback geven over een product of de bezorging ervan? Het mag ook iets heel anders zijn, graag vernemen we in dat geval reactie van u. Het belangrijkste voor ons is een gelukkige klant. Vul het onderstaande formulier in en u ontvangt zo snel mogelijk reactie.

    Back to Top